Sammendrag ekstraordinært årsmøte 2023

Av: Per Thomas Hansen  |  Publisert: 19. desember 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det ekstraordinære årsmøtet ble fullført med 29 stemmeberettigede til stede. Den eneste saken som skulle opp, var kontingenter 2024.

Styret sitt forslag var en økning på kr 50,- for å dekke opp neste års økte kontingenter til Norges Golfforbund. Dette ble diskutert og klubbens juniorkomite fremmet et forslag at kontingenten heller skulle økes til kr 100,- hvor 50,- av disse ble øremerket juniorkomite.

Dette forslaget ble vedtatt uten større diskusjoner.

Etter det formelle rundt møtet var ferdig gjennomgikk daglig leder de viktigste punktene rundt årets medlemsundersøkelse og gjesteundersøkelse.

Vi takker alle for oppmøtet og engasjementet.

Kontingentsatsene for 2024 finner du her https://morkgolf.no/medlemskap

Husk å gi beskjed dersom du ønsker din kontingent delt opp i månedlige avdrag. Dette medfører ingen økt kostnad for deg som medlem.

Under ligger fullstendig protokoll for møtet.